Emocionālās labsajūtas diena tiek pārcelta uz nākamo semestri.

Par konkrētu datumu ziņosim vēlāk. Lūdzu, sekojiet informācijai. 

2020. gada 24.aprīlī Karjeras centrs aicina studentus piedalīties "Emocionālās labsajūtas dienā". Pasākumā piedāvāsim lekcijas un praktiskas nodarbības, kas saistītas ar rūpēm par savu emocionālo labsajūtu. Studentu ikdiena reizēm vai pat ļoti bieži mēdz būt izaicinājumu pilna. Studijas, personīgā dzīve un labklājība, varbūt arī darbs vai prakse - viss kopā reizēm rada emocionālu spriedzi. Pasākuma mērķis ir pievērst uzmanību tam, ka veselīgai funkcionēšanai noder zināšanas, kā parūpēties par savu emocionālo labsajūtu, spēja kritiski izvērtēt - kad emocionālās spriedze ir sakrājusies pārāk liela un sev jāpievērš īpaša uzmanība. Pasākumā piedāvāsim arī nodarbības, kurās studenti varēs iepazīt praktiskas darbības, kas stabilizē emocionālo veselību. Aktīva dalība nodarbībās sniegs arī emocionālu veldzējumu, mieru un jaunu iedvesmu.

"Emocionālās labsajūtas diena" norisināsies LU Dabaszinātņu akadēmiskajā centrā Rīgā, Jelgavas ielā 1.

Reģistrēšanās uz pasākumu tiks atvērta 14. aprīlī. Reģistrēšanās uz paralēlajām nodarbībām, kuras notiks no 12.30 - 16:00, norisināsies uz vietas. (Paralēli - vienā laikā - notiks divas nodarbības.)

 

 

 

Programma

10:15- 11:00

Lekcija "Kad “Beidz stresot!” nepalīdz."

Stress nešķiro ne dzimumu, ne vecumu, ne profesiju. Arī izdegšana.  Nenovēršot savas ilgstoša stresa pazīmes, nemanot var iestāties izdegšanas stadija. Šī būs iespēja uzzināt par konkrētām mentālām un fizioloģiskām ilgstoša stresa pazīmēm un atpazīt savējās, kā arī uzzināt par ikdienā izmantojamām stresa pārvaldības metodēm.

Lekcijas tēmas:

  • “studentu” stresa un mācību rezultātu korelācija,
  • hroniska stresa pazīmes un sekas,
  • kā izvairīties no izdegšanas riska.

Lekcijas vadītāja: Evija van der Beek, Mg. Sc. administr., sertificēta supervizore, Supervīzijas Apvienības biedre,  profesionāls koučs, biznesa un koučinga trenere.

Lekcija norisināsies Magnum zālē (1.stāvā).

 

11:00-11:45

Lekcija " Kā rīkoties, kad dienas šķiet apmākušās?" 

Dzīvē mēdz būt periodi, kad jūtamies noguruši, nomākti, tukši. Nav ne enerģijas, ne prieka. Cilvēks ikdienā var saskarties ar nomāktu garastāvokli, bieži tā ir normāla reakcija uz radušos situāciju. Reizēm tas norāda uz depresijas klātesamību. Kurā brīdī ir jārunā par depresiju, bet kurā par negatīvu emociju pieredzi? Pie kā ir vērts vērsties, ja nomāktība ir ieilgusi vai ja ir radušās aizdomas par depresiju?

Lekcijas vadītājs: Edijs Zemvaldis, Mg.Psych. veselības psiholoģijā, psiholoģijas un KBT centra „Intellego” konsultants / psihologs pārraudzībā.

Lekcija norisināsies Magnum zālē (1.stāvā).

12:30-14:00

Abas nodarbības notiks paralēli - vienā laikā

Radošā darbnīca "Harmonijas ceļš krāsainajās smiltīs" 

Nodarbības laikā dalībnieki veidos katrs savu mandalu no krāsainām smiltīm. Ar mandalas palīdzību aktualizēsim tos iekšējos resursus,  kas sniedz emocionālu labsajūtu, mieru un harmoniju. Mandalas veidošanas process sniedz iespēju apzināties savu iekšējo veselumu, nomierina, veicina jaunrades procesus un vienkārši - ir interesanti un patīkami.

Nodarbības vadītāja: Dace Siliņa, MG.sc.soc., Ba. phsych, izaugsmes veicinātāja ( koučs), karjeras konsultante.

Nodarbība norisināsies Sinistrum zālē (1.stāvā).

"Pašvērtējuma darbnīca"         

Diezgan bieži konsultācijās studenti stāsta, ka viņiem ir zems pašvērtējums un tāpēc ir, piemēram, grūti veidot attiecības ar kursabiedriem, studijās ir bail runāt semināros vai prezentācijās, darbā ļoti pārdzīvo par kļūdām, baidās pateikt frizierim, ka jaunais matu griezums vai krāsa nepatīk u.c. Seminārā runāsim par to, kas īsti ir pašvērtējums, kā tas veidojas, ko nozīmē “zems pašvērtējums” un vai to var mainīt? Veiksim dažus uzdevumus, lai vingrinātos pašvērtējuma uzlabošanā.

Nodarbības vadītāja: Līga Valinka, Mag.Psych., MBA, psiholoģe, karjeras konsultante, personības izaugsmes trenere.

Nodarbības norisināsies 335. telpā (3.stāvā).

14:30-16:00

Abas nodarbības notiks paralēli - vienā laikā

"Dziļi atslābinoša meditācija." 

Reizēs, kad nogurums vai augsts stresa līmenis traucē koncentrēties, noderīga ir dziļi atslābinoša meditācija. Tā sniedz iespēju salīdzinoši ātri atjaunot darbošanās sparu un prāta asumu, gluži tā, it kā būtu piedzīvota pilna nakts veselīga miega. Aicināsim piedzīvot dziļi atslābinošo meditāciju, kuras laikā būs iespēja izbaudīt gan ķermeņa, gan emociju, gan prāta mieru. Nodarbības laikā dalībniekiem būs iespēja gan iepazīties ar meditēšanas pamatprincipiem, gan izbaudīt tos praktiski, gan arī saprast, kam ir jāpievērš uzmanība, lai iegūto pieredzi varētu izmantot patstāvīgi. 

Nodarbības vadītāja: Inta Santa, MBA, Bc. Psych,  izaugsmes veicinātāja.

Nodarbība norisināsies 108. telpā (1.stāvā).

Iepazīsimies?” Idejas draudzīgām sarunām

Nodarbība jauniešiem, kuri vēlas uzlabot prasmes sarunāties ar svešiem vai mazāk pazīstamiem cilvēkiem. Ieteikumi tam, kā uzsākt sarunu, par kādām tēmām runāt. Mazliet par smal talk un mazliet par to, kā veidot dziļas un saturīgas sarunas, kas var arī būt par pamatu sirsnīgai draudzībai.

Nodarbības vadītājas: Līga Valinka, Mag.Psych., MBA, psiholoģe, karjeras konsultante, personības izaugsmes trenere, un Dace Siliņa, MG.sc.soc., Ba. phsych, izaugsmes veicinātāja (koučs), karjeras konsultante.

Nodarbība norisināsies 335. telpā (3.stāvā)